|
Wzmocnienie instytucjonalne Klubu Gaja
Projekt realizowany jest od 1 listopada 2006 do 31 października 2008
Główne cele projektu: 1. Przygotowanie nowej strategii dla Klubu Gaja 2. Pozyskiwanie funduszy od nowych partnerów m.in. biznesu 3. Zwiększenie ilości naszych odbiorców wspierających rzeczowo i finansowo Klub Gaja
W ramach projektu odbyły się spotkania z firmami LeasePlan, Eco Service, Ricoh dotyczące współpracy w ramach prowadzonych przez Klub Gaja projektów. oraz spotkanie strategiczne z Panem Zbigniewem Turlejem, na którym omawialiśmy budowanie strategii oraz aktualne problemy i pola, które najszybciej wymagają zmian. W grudniu 2006 roku odbyło się spotkanie podsumowujące dotychczasową współprace z firmą LeasePlanem, która była Partnerem programu edukacji ekologicznej Święto Drzewa 2006. Otrzymaliśmy od Prezesa firmy LeasePlan Pana Sławomira Wontruckiego podziękowania za dobra współpracę. Na spotkaniu omawiana była także możliwość współpracy w kolejnej edycji Święta Drzewa 2007. Klub Gaja nawiązał stałą współpracę z firma public relation Feedbac-Hill&Knowtoln, która pomaga stowarzyszeniu w strategii pozyskiwani Partnerów do naszych programów. Firma Feedbac-Hill&Knowtoln doradza Klubowi Gaja pro publico bono. W grudniu został wydany Raport z działań Klubu Gaja, który został wysłany do osób, instytucji, organizacji i firm wspierających nasza działalność. Rozwijając działania w kierunku pogłębienia istniejącej współpracy z naszymi partnerami i wolontariuszami oraz zadbania o osoby wspomagające naszą działalność finansowo i rzeczowo, stowarzyszenie staje się mocniejsze i bardziej skuteczne w osiąganiu celów. Razem z Raportem została wysłana Ankieta – Chcemy działać lepiej. Wyniki ankiety pomogły nam przygotować tegoroczną kampanię 1%.
Raport z działań Klubu Gaja za rok 2005
Raport z działań Klubu Gaja za 2007 rok
|
|||||||||||||
autor: yoyo | ikonki: krysiaida @ deviantart | działa dobrze pod: ie 5.0, netscape6, opera 5 (i wyżej) |